سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد:

رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مشارکت جوانان در برنامه های اجتماعی فرهنگی و ورزشی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۵۰۴۷
رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مشارکت جوانان در برنامه های اجتماعی فرهنگی و ورزشی
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از رشد بیش از 1000 درصدی مشارکت جوانان در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل رشد بیش از 1000 درصدی مشارکت جوانان در برنامه های اجتماعی فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: 95 سازمان مردم نهاد در اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل به ثبت رسیده است که با توجه به مسئولیت اجتماعی جوانان و همچنین بازوی کمکی برای دولت در زمینه های مانند آموزش، سلامت، ورزش، ازدواج تحکیم خانواده، محیط زیست، مشارکت های اجتماعی مانند زلزله، سیل و ....... مربوط می‌شود که این موضوع باید بیشتر مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: دستگاه هایی چون وزارت ورزش و جوانان ، آموزش پرورش، وزارت علوم ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، نیروی انتظامی ، کانون های مساجد، آموزش و پرورش و پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های مرتبط با نسل جوان است و بخشی از مسئولیت جوانان در جامعه بر عهده دارند.
وی خاطر نشان کرد: جوانان درحوزه های مختلف نشان دادند که از توانایی بالایی برخوردار هستند و باید در حوزه ها و بخش های مختلف به کمک دولت بیاییند و با ایجاد سمن و در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسائل مربوط به آن ها مشارکت کنند و در کنار دولت به ایفای نقش خود بپردازند.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل، توجه به حضور جوانان در بخش های مختلف در جامعه را ضروری دانست اضافه کرد: :بیشترین مشارکت جوانان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، ازذواج و تحکیم خانواده، محیط زیست، آسب های اجتماعی ، کسب و کار و کار آفرینی، توسعه ورزش، هنر و ادبی، اعتقادی مذهبی ، ایثار و شهادت و زنان و بانوان بود که استفاده از ظرفیت‌ جوانان در مقابله با کاهش آسیب های اجتماعی در کشور لازم و ضروری است.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز