رئیس پلیس فتا استان البرز خبرداد:

نظارت ویژه پلیس بر تبلیغات مجازی انتخابات در البرز

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴۸
نظارت ویژه پلیس بر تبلیغات مجازی انتخابات در البرز
رئیس پلیس فتا استان البرز از نظارت ویژه بر فعالیت تبلیغات مجازی مرحله دوم یازدهمین مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد اقبالی اظهار کرد:  فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از روز پنجشنبه 13 شهریور آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای یعنی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کاربران فضای مجازی باید در تولید محتوای تبلیغاتی دقت لازم را داشته باشند چرا که پلیس فتا با هرگونه تخلف منجر  به بداخلاقی و خارج از چارچوب قانونی به شدت برخورد می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا روند تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم کمی متفاوت تر از گذشته است چرا که تبلیغات بیشتر در فضای مجازی بوده و می طلبد کاربران در این فضا اخلاق مداری را به عنوان یک اصل در اولویت فعالیت خود قرار دهند و با رعایت اصول اخلاقی در پیشگیری از هر نوع تشنج و تشویش افکار عمومی کوشا باشند.

رئیس پلیس فتا استان البرز یادآور شد: در این شرایط کلاهبرداران و سودجویان فرصت را غنیمت دانسته و با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مختلف در پوشش تبلیغ و ارسال آن در شبکه های اجتماعی مختلف و تحریک افراد به دانلود و نصب آن ها دست به سودجویی از کاربران می زنند.

وی تاکید کرد: کاربران، اپلیکیشن های تبلیغاتی را از منابع رسمی که بررسی های امنیتی لازم را در خصوص امنیت اپلیکیشن ها انجام می دهند بارگذاری کنند.

سرهنگ اقبالی همچنین به ادمین های فضای مجازی تاکید کرد: با توجه به این که مسئولیت فضای مجازی را بر عهده دارند از قرار دادن هرگونه لینک و آدرس ناشناس خودداری کنند و ادمین ها نیز قبل از عضو گیری در گروه و کانال های خود حتما فعالیت کاربران را مورد رصد و پایش قرار دهند.

گفتنی است، استان البرز با 2 حوزه انتخابیه و 6 شهرستان، جمعیتی حدود 3 میلیون نفر دارد که 115 نامزد در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفندماه سال 1398 برگزار شد به رقابت پرداختند.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای نگهبان 21 شهریور ماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز