استاندار زنجان خبر داد:

صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۶۰ واحد تولیدی در استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۵۳۹۷
صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۶۰ واحد تولیدی در استان
استاندار زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، امسال در سطح استان برای ۱۶۰ واحد تولیدی، پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فتح الله حقیقی روز سه‌شنبه گفت: این واحدهای تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی پنج هزار نفر راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ برای ۱۵۶ واحد تولیدی زنجان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان، پروانه بهره برداری صادر شد، اظهار داشت: در نظر است ۱۰ واحد عمده تولیدی تعطیل شده این استان با حجم سرمایه گذاری بالغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به چرخه تولید بازگردد.

حقیقی تصریح کرد: پارسال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به عنوان نمونه هفت واحد تولیدی بزرگ به بهره برداری رسید و ۱۱ واحد دیگر نیز که حدود ۱۵ سال تعطیل بودند با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، وارد چرخه تولید شد.

وی به افتتاح واحدهای نیمه تمام تولیدی این استان در سالجاری اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه، امیدواریم واحد البرز ناب آرش تولید شمش فولادی که ارزش آن به تنهایی بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار نفر است مهرماه امسال به بهره برداری برسد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز