دستگیری چهار نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۵۴۱۷
دستگیری چهار نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار نفر به اتهام اختلاس توام با جعل اسناد در اداره‌کل راه و شهرسازی زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد روز سه‌شنبه گفت: ۲ نفر از کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی زاهدان اقدام به شناسایی زمین‌های خالی و ساخته نشده در این شهر کرده و سپس با استفاده از نقشه‌ها پلاک ثبتی ملک را به دست آورده و اسناد زمین‌ها را از بایگانی اداره‌کل راه و شهرسازی استخراج که آیا زمین‌ها واگذار شده و یا معارض دارند اگر معارض نداشته یا واگذار نشده بود اقدام به ثبت سند به نام دولت می‌کردند.

وی ادامه داد: این افراد با جعل مکاتبات کمیته تقسیم اسناد، طی نامه به اداره‌کل ثبت اسناد و ‌املاک، خودشان را به عنوان مسوول واگذاری معرفی و زمین‌ها را به اشخاصی که توسط ۲ نفر از عوامل خودشان معرفی می‌کردند واگذار و به نام آنان سند می‌زدند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در این راستا امضای مدیرکل وقت و مکاتبات اداره‌کل راه و شهرسازی جعل و اسناد مجعول را به دفترخانه‌ها ارائه و سند به نام اشخاص صادر می‌کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله تحقیقات مقدماتی مشخص شد ۶ قطعه زمین به ارزش ۱۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط این افراد واگذار شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد اظهارداشت: کشف جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)صورت گرفته و متهمان با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره‌کل اطلاعات استان قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز