مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

نیمی از گاز مصرفی البرز در بخش خانگی است/مشکل قطعی گاز نداریم

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۵۵۳۴
نیمی از گاز مصرفی البرز در بخش خانگی است/مشکل قطعی گاز نداریم
مدیرعامل شرکت گاز استان البرزبا بیان اینکه نیمی از گاز مصرفی البرز در بخش خانگی است گفت: 99.9 درصد مناطق شهری این استان از نعمت گاز برخوردار اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین تقی نژاد در نشستی خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: با تلاش کارکنان فنی و مهندسی این شرکت تاکنون ۹۹.۹ درصد مناطق شهری و ۸۶ درصد مناطق روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته اند.

وی افزود : از مجموع 17 شهر استان البرز ۱۶ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و تنها شهر باقیمانده آسارا است که در ماه های آینده به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: دو شهرستان اشتهارد و فردیس با تکمیل شبکه گازررسانی در مناطق شهری و روستایی جزء مناطق سبز کشور قرار گرفته اند ودر بخش روستایی نیز ۱۵۸ روستای البرز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه گازرسانی به ۴۲ روستا در طالقان، 8 روستا در بخش آسارا ، 4 روستا در شهرستان ساوجبلاغ و 4 روستا در نظرآباد در حال انجام است گفت: بیشتر روستاهای پرجمعیت استان زیرپوشش شبکه گاز قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه طول شبکه توزیع گاز استان البرز  بیش از ۶ هزار کیلومتر است ،افزود: سالانه حدود ۴۰ هزار مشترک جدید در استان تحت پوشش شرکت گاز قرار می گیرد.

تقی نژاد به مزایای توسعه شبکه های گاز در سطح استان اشاره کرد وگفت : در سال های قبل بخش هایی از کرج دچار قطعی مستمر گاز می شد که اکنون با همت کارشناسان البرزی این مشکل مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: نگاه ما به طرح توسعه شبکه های گاز ، آمایش سرزمینی است و به دنبال توسعه به معنای واقعی با نگاه اقتصادی و زیست محیطی هستیم چرا که باید مصرف انرژی را به سمت تولید و توسعه پایدار هدایت کرد.

وی گفت : سالانه ۶ میلیارد مترمکعب گاز در البرز مصرف می شود که نیمی از آن دربخش خانگی  و ۵۰ درصد دیگر در  سایر بخش ها از جمله صنعت و نیروگاهی  به مصرف می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز البرز ادامه داد: اکنون ۳۰۰دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات بخش گاز را به مردم ارائه می دهند  ضمن آنکه خدمات الکترونیک نیز توسعه یافته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز