طرح ویژه همراه اول برای بازگشایی مدارس چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۵۳۸
طرح ویژه همراه اول برای بازگشایی مدارس چیست؟
همراه اول به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و به منظور فراهم کردن بستر لازم برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود، طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره ارتباطات و روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار -همراه اول- خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به دانش آموزان به شرح زیر می باشد:

  • رایگان شدن تعرفه استفاده از شبکه شاد

در حال حاضر تعرفه استفاده از شبکه شاد برای کلیه مشترکین همراه اول رایگان می باشد.

  • سرویس اینترنت دانش آموزی
سرویس اینترنت دانش آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت به منظور استفاده دانش آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود ارائه خواهد شد. والدین گرامی می توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم این سرویس را فعال کنند.
با فعالسازی این سرویس امکان دسترسی فقط به محتوای آموزشی در نظر گرفته شده وجود خواهد داشت. همچنین در هر زمان که والدین تمایل داشته باشند می توانند سرویس اینترنت دانش آموزی را غیرفعال کرده و مطابق روال قبل به کلیه محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • بسته‌های اینترنت آموزش
این بسته‌ها برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، معلمان و دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده و کلیه مشترکین همراه اولی خواهند توانست با شماره گیری کد دستوری مربوطه از این بسته‌ها بهره مند شوند.
  • سیم کارت انارستان
سیم کارت انارستان، سیم کارت اعتباری رایگان است که برای سنین 6 تا 18 سال در نظر گرفته شده است. والدین گرامی توانند برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و مطمئن و متناسب با نیازمندی‌های دانش آموزان، این سیم کارت را برای فرزندان خود تهیه کنند و از امکانات ویژه این سیم کارت بهره مند شوند.
 
جهت اطلاع از جزئیات سیم کارت انارستان به سیم کارت کودک و نوجوان انارستان مراجعه فرمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز