آخرین آمارهای کرونایی استان کرمانشاه تا ۱۸ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۵۶۱۱
آخرین آمارهای کرونایی استان کرمانشاه تا ۱۸ شهریور ۹۹
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲۱۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان سه نفر بوده که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

محمدی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: براساس این آمار از ابتدای اپیدمی تاکنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۰۹ نفر،  در  اسلام آبادغرب به ۴۸ نفر و در هرسین به سه نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب موارد فوت طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۴۴ نفر رسید.

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۲۳۳ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۴۷۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز