نماینده ولی فقیه در لرستان :

با داشتن نیروهای جوان ، مومن و پای کار می‌توان جهش خوبی در سال جهش تولید داشت

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۰:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱۱
با داشتن  نیروهای جوان ، مومن و پای کار می‌توان  جهش خوبی در سال جهش تولید داشت
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: با داشتن این منابع و نیروهای جوان و مومن و پای کار می‌توانیم جهش خوبی در سال جهش تولید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی شامگاه سه شنبه در دیدار با علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اظهارکرد: خدمات عمران، سازندگی، مباحث آموزشی و مهارتی در طول انقلاب اسلامی گاهی تند و گاهی کند بوده ولی قطار سازندگی هیچ گاه متوقف نشده است و به طور یقین خدمات نظام از طرف نیروی انسانی مدیر و مدبر با فعالیت‌های جهادی انجام گرفته است.

او افزود: کشور ایران دارای منابع غنی است و با داشتن یک درصد جمعیت جهان دارای منابع و ثروت خدادادی است که از این جهت خداوند را شاکر هستیم، حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور بین ۱۵ تا ۴۰ سال است که این جمعیت جوان یک ظرفیت و قدرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح  کرد: در استان لرستان منابع و ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله آب فراوان، زمین حاصلخیز، سه درصد سنگ‌های تزئینی دنیا و ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور، گیاهان دارویی، نفت و پتروشیمی و همچنین معادن و جوانان تحصیل کرده وجود دارد که با داشتن این منابع و نیروهای جوانان مومن و پای کار می‌توانیم جهش خوبی در سال جهش تولید داشته باشیم.

او خاطرنشان  کرد: در تحریم‌های کشور مشاهده کردیم اقدامات بسیار خوبی توسط نیروهای آموزش دیده، پای کار در بخش نفت،گاز، پتروشیمی و صنایع نظامی انجام شد، روزی پست‌های حساس کشور به وسیله بیگانگان اداره می‌شد و امروز برای جوان تحصیلکرده و ملت ایران سبب افتخار است که خودشان می‌توانند کشور را اداره کنند البته مشکلاتی وجود دارد که با همدلی، وفاق و توکل به خدا و افکار مبتنی بر علم، تدبیر، آموزش و پژوهش  می‌توانیم حل کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری هر جا مدیران بر خدا توکل و با تدبیر و درایت عمل کردند، کار مضاعف و متراکم انجام دادند به طور شبانه روز گره مشکلات باز شد و هر وقت اینطور نبود کارها از مسیر خود منحرف و به سمت ویژه خواران و افرادی که هدفشان تضعیف نظام است رفته است.

او عنوان  کرد: خوشبختانه در استان لرستان تنها یک صدا که همان اطاعت از فرامین الهی و تلاش برای ارتقا فرهنگی  است شنیده می‌شود، البته در استان مشکلاتی از جهت نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: استان‌هایی همچون لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان در طول انقلاب به عنوان پادگان و پایگاه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند در همین راستا نیازمند توجه بیشتری‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز