استاندار مرکزی:

مدیران اجرایی استان به هیچ وجه بهانه دست منتقدان مغرض ندهند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۶۰۱۱
مدیران اجرایی استان به هیچ وجه بهانه دست منتقدان مغرض ندهند
استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان همه تلاش خود را برای خدمت مطلوب به مردم به کار گرفته اند و بهانه به دست منتقدان مغرض نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در  نشست شورای توسعه مدیریت و بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان مرکزی افزود: همه مدیران باید در مقابل انتقادهای سازنده و دلسوزانه پاسخگو باشند، اما برخی انتقادها که فقط مغرضانه است، ارزش پاسخگویی ندارد.

وی بیان کرد: منتقدان دلسوز، شرایط و محدودیت‌ها را می‌بینند و در کنار انتقاد سازنده خود پیشنهاد و راهکارهای مناسب نیز ارایه می‌دهند، مردم به خوبی تفاوت بین نقد دلسوزانه و مغرضانه را می‌دانند.

استاندار مرکزی ادامه داد: عده‌ای دیواری کوتاه‌تر از دولت پیدا نمی‌کنند و هرآنچه فریاد دارند بر سر دولت می‌زنند اما همه مدیران تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم به کار گرفته‌اند.

آقازاده اظهار داشت: روزها و ماه‌های سختی بر دولت و دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد و انتظار است در این شرایط همه دست به دست هم دهند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

وی تصریح کرد: دوران سختی به طور قطع گذر می‌شود، همه در یک کشتی قرار دارند و هر فردی که بخواهد با این کشتی سلامت عبور کند باید دست دیگران را نیز بگیرد.

استاندار مرکزی افزود:  جشنواره شهید رجایی چندین سال است که برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره به معنای نادیده گرفتن زحمات سایر دستگاه‌ها نیست.

آقازاده بیان کرد: تلاش دستگاه‌هایی که در این جشنواره رتبه برتر را کسب کرده‌اند جای تقدیر دارد و دستگاه‌هایی که تلاش کمتری دارند باید در فرصت باقی مانده از عمر دولت همه تلاش خود را برای خدمتگذاری به کار گیرند و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها باید مضاعف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز