مدیرکل امور اقتصادی و دارایی :

تمامی لوازم پیشگیری از ویروس کرونا در یزد تولید می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۶۲۱۸
تمامی لوازم پیشگیری از ویروس کرونا در یزد تولید می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد با اشاره به ظرفیت های خوب اقتصادی استان گفت: هم اینک تمامی ملزومات مقابله با ویروس کرونا و نیازهای بهداشتی مردم از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده ها در منطقه تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علی نمازی" مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد  روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در محل این سازمان افزود: تولیدات استان  علاوه بر مصرف داخلی ، بخش مهمی از آن به سایر استان ها ارسال می شود و چند ماه گذشته با اتکا به ظرفیت های اقتصادی نیازهای اصلی را در این زمینه تامین می کنیم.

وی در بخشی از سخنانش به رویکرد اقتصادی دولت در شرایط بحران کرونا اشاره کرد و یادآور شد : در این شرایط با دستور مقام معظم رهبری ، دولت توانست سهام عدالت را آزاد سازی و زمینه خرید سهام دولتی در قالب دارا یکم را برای مردم فراهم کند که این ۲ سیاست با ارزش افزوده خوبی که برای مردم داشت توانست بخشی از مشکلات مالی آنان را حل کند.

وی اجرای این سیاست را مصداق مردمی کردن اقتصاد برشمرد و با بیان اینکه در شرایط دشوار اقتصادی باید تاب آوری مردم را در برابر بحران ها بالا برد و روحیه امید را در آنها ایجاد کرد ،گفت: در بحث آزاد ساازی ۷۳ درصد مردم مدیریت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سهام عدالت خود را به شرکت های سرمایه گذاری واگذار کردند و ساز و کار تشکیل این شرکت ها در دست اقدام است.

وی از رسانه ها به خاطر رویکرد خوب و مثبت نسبت به مسایل مورد انتظار مردم و اطلاع رسانی سهام عدالت و فروش سهام دولتی تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد توجه به خواسته های مردمی را رویکرد اصلی این رسانه اعلام کرد و گفت:  دغدغه همه مسوولان باید مسایل مردم باشد و اگر نباشد خوب به وظیفه خود عمل نکرده ایم.

احمد پهلوانیان افزود: در نظام اطلاع رسانی با وجود محدودیت ها  وقتی می بینیم منافع مردم در میان است تمام توجه و فعالیت خود را به آن معطوف می کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز