رییس هیات دو و میدانی شهرستان دامغان:

بانوی دامغانی در مسابقات دو و میدانی کشور درخشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۶۲۳۴
بانوی دامغانی در مسابقات دو و میدانی کشور درخشید
رییس هیات دو و میدانی شهرستان دامغان گفت: فاطمه زهرا قربانیان از ورزشکاران دامغانی رشته دو و میدانی در رشته پرتاب دیسک مسابقات کشوری موفق به کسب عنوان نایب‌ قهرمانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی اکبر فراتی افزود: فاطمه زهرا قربانیان در مسابقات دو و میدانی بانوان کشور در رشته پرتاب دیسک با پرتاب ۳۹ متری خود در جایگاه دوم کشور جای گرفت. 

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در سه مرحله و در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. 

فراتی اظهار داشت: این مسابقات کشوری در ۱۷ و ۱۸ شهریور جاری برگزار شد که عنوان دوم کسب شده توسط ورزشکار دامغانی از بین ۱۰ شرکت کننده در این رشته به دست آمده است. 

وی تصریح کرد: در رشته پرتاب دیسک این مسابقات، ژاله کاردان از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۴۷ متر، فاطمه زهرا قربانیان با ۴۰.۸۶ متر و الهام سمرقندیان از دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۹.۵۱متر نفرات اول تا سوم شدند. 

 فراتی اضافه کرد: در هفته نخست شهریور ماه نیز این بانوی دامغانی در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت و در این رقابت نیز به عنوان نفر دوم و نایب قهرمان معرفی شد.

رییس هیات دو و میدانی شهرستان دامغان گفت: بدون شک کسب این افتخارات در کنار حمایت های مسوولان و وجود حامی مالی می‌تواند نقش بسیار زیادی در رشد، درخشش ورزشکاران و کسب عناوین داشته باشد.

فاطمه زهرا قربانیان با ۲۷ سال سن در این مسابقات شرکت کرده است که می‌تواند آینده درخشانی در این رشته ورزشی داشته باشد.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز