اعلام جزییات کامل محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۶۲۴۸
اعلام جزییات کامل محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی کشور
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد  از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید:

۱- تردد هرگونه موتور سیکلت

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ  ۹۹/۶/۱۹  الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۶/۲۲  از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره– تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و  ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ الی ساعت ۲ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب - تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۹ و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۹۹/۶/۲۱ از محور هراز ممنوع است.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز