رییس کمیته اتومبیلرانی سرعت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز :

البرز نیازمند پیست استاندارد است/همواره در جمع مدعیان کشور هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۸:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۶۴۰۲
البرز نیازمند پیست استاندارد است/همواره در جمع مدعیان کشور هستیم
رییس کمیته اتومبیلرانی سرعت(ریس) هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با بیان اینکه این استان همواره در جمع استان های مدعی وصاحب عنوان کشور در بخش سرعت بوده است گفت: پیست مناسب برای انجام تمرینات در البرز مهیا نیست و اتومبیلرانان ما برای پیگیری تمرینات خود مجبور به حضور در پیست آزادی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مجید کیخایی اظهار کرد: اتومبیلرانی استان البرز جایگاهی ویژه در کشور دارد و کمتر مسابقه ای را به یاد می آورم که البرز از آن با دست خالی بازگشته باشد.

وی افزود: در 6 سال اخیر این استان در جمع برترین استان های کشور بوده و این دستاورد در سایه مدیریتی خوب و تلاش خانواده بزرگ این ورزش در البرز رخ داده است.

کیخایی اتومبیلرانی را ورزشی پرخرج عنوان کرد وگفت: یک اتومبیلران در ایران بر خلاف سایر کشورها باید همه شرایط یک مسابقه را خود مهیا کند و این مشکل سبب شده در نهایت خیلی ها توان ادامه این ورزش و پیشرفت در آن را پیدا نکنند.

رییس کمیته اتومبیلرانی ریس (سرعت) هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز ادامه داد: نیاز یک اتومبیلران باید توسط حامیان مالی واسپانسرها تامین شود اما در این بخش ما در کشورمان با محدودیت روبرو هستیم وهمین مساله  جذب استعدادها را با چالش روبرو می کند.

این چهره نام آشنای اتومبیلرانی کشور به برنامه های سال جاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 99 مسابقه ای تاکنون برگزار نشده است با این حال ورزشکاران ما در شرایط آمادگی خوبی هستند و قطعا با صدور مجوز برگزاری مسابقات همچون سال های قبل نمایش خوبی را از آنها شاهد خواهیم بود.

وی مشکلات سخت افزاری را به عنوان یک مانع بزرگ برای توسعه اتومبیلرانی به خصوص در رشته سرعت عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلایل مختلف از داشتن یک پیست استاندارد در البرز بی بهره هستیم و این در حالی است که اگر مسئولان استان همراهی بهتری داشته باشند می توان پای سرمایه گذاران را به این استان باز گرد و با در اختیار گذاشتن زمین با قیمت مناسب زمینه احداث یک پیست خوب را در البرز مهیا کرد.

کیخایی در پایان وجود پیست را برای هدایت جوانان به آن و پیشگیری از حضور پرخطرشان در خیابان ها را موثر دانست و گفت: ایجاد پیست می تواند درآمدهای خوبی رانصیب سرمایه گذار کند و برگشت سرمایه وی را در مدت کوتاهی رقم بزند ضمن آنکه در بعد اجتماعی می تواند محلی برای تخلیه انرژی جوانان باشد و مانع از جولان آنها در خیابان ها و ایجاد خطر برای شهروندان شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز