معاون عمرانی استانداری کردستان:

پوشش آنتن دهی تلفن همراه باید در راههای مواصلاتی کردستان بیشتر شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۶۵۱۸
پوشش آنتن دهی تلفن همراه باید در راههای مواصلاتی کردستان بیشتر شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه پوشش آنتن دهی تلفن همراه در راههای مواصلاتی استان بیشتر شود، گفت: اداره کل حمل و نقل جاده ای، شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت استان بایستی شرایط را برای افزایش ضریب پوشش آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه در محورهای استان مهیا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ شهرام ملکی ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با موضوع گزارش آمار و اطلاعات وضعیت حوادث، تصادفات و نظارت بر کنترل تخلفات اضافه بار در استان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل شرایط جوی و محدود بودن فصل کاری در استان باید تلاش شود تا اجرای طرحهای راهسازی در زمان مقرر خاتمه یابد.

وی افزود: برای کاهش میزان تخلفات بایستی ضمن افزایش حضور پلیس و گشت های نامحسوس بین جاده ای، افزایش نصب و تجهیز دوربین های ترافیکی و نیز نصب تابلو و علائم ایمنی و هشداری در محور مواصلاتی استان در دستور کار قرار گیرد.

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم ضروریست تا از طریق صدا و سیما و رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی نسبت به آموزش ارتقا سطح فرهنگ ایمن سازی و رفتارهای ترافیکی درجامعه اقدامات بیشتری به عمل آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان لزوم تسریع در روند توسعه و بهسازی راههای استان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته در مجموع 70 کیلومتر از راههای استان روکش شده آسفالت شده که در سه ماهه نخست سالجاری این تاکنون 53 در کیلومتر از محورهای شریانی و فرعی عملیات روکش انجام شده و قطعا این آمار تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: قطعا نیاز استان به بهسازی و روکش راه ها بسیار بیشتر از این میزان است که در این راستا دولت مصمم شده تا توجه بیشتری به این بخش داشته باشد.

ملکی ابراز داشت: افزایش ضریب ایمنی جاده ای اولویت طرحهای راهسازی در کردستان است.

 وی ادامه داد: شهروندان بایستی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بروز حوادث و تصادفات جاده ای را به حداقل ممکن برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان گفت: دستگاههای اجرایی نظارت و کنترل تخلفات اضافه بارناوگان حمل و نقل جاده ای بخصوص در معادن شن و ماسه را با هدف جلوگیری از تخریب راههای استان را در اهم برنامه های خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز