مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان خبرداد:

امداد رسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در محورهای مواصلاتی لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۷۲۷۰
امداد رسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در محورهای مواصلاتی لرستان
صارم رضایی از امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر از هموطنان در محورهای مواصلاتی لرستان از سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ رضایی امروز در این خصوص ، اظهار کرد: در سال جاری ۳۱۸ نوع خدمات در محورهای مواصلاتی لرستان از سوی جمعیت هلال احمر  لرستان به افراد گرفتار شده در حوادث غیرمترقبه و مترقبه اتفاق افتاده سطح استان اختصاص یافته است.

اوافزود: به موجب این خدمات جمعیت هلال احمر لرستان در سال جاری ۴۷ خانوار امداد رسانی شدند. در مجموع تعداد حادثه دیدگان شامل هزار و ۲۵ نفر، تعداد مصدومین ۴۹۱ و تعداد آسیب دیدگان ۹۵۳ نفر می باشد.

رضایی تعداد کل امدادرسانی انجام شده را ۳۸۰ مورد عنوان کرد و یادآورشد: در این بازه امدادرسانی ها شامل:۶۱ مورد سرپایی، ۱۹۶ مورد انتقال مصدومین و متاسفانه ۷۲ نفر فوت در صحنه بوده است.

او در خصوص آمار حوادث و تهدیدات جانی در سال جاری ،گفت: مجموع متوفیان شامل ۷۲ نفر بوده و نیز ۳۷ نفر از افراد مخاطره دیده اسکان داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  لرستان بیان کرد: از زحمات اعضاء و پرسنل خدوم و جهادی جمعیت هلال احمر تشکر کرد و گفت: عمده خدمات و تجهیزات ارائه شده در حوادث سال جاری توسط ۳۹۲ تعداد تیم عملیاتی، هزار و ۱۹۶ نجاتگر و پرسنل، هزار و ۱۹۶ نیروی امدادی و ۲۸۲ دستگاه آمبولانس انجام شده است.

اودر پایان از عموم هموطنان در خواست  کرد: در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات  ۱۱۲ به عنوان شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز