نماینده ولی‌فقیه در سپاه یزد:

هدف نشریه فرانسوی، انحراف افکار جهانیان بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۷۳۰۸
هدف نشریه فرانسوی، انحراف افکار جهانیان بود
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: اقدام موهن نشریه فرانسوی در ادامه توطئه دشمنان علیه مسلمان و هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) و مقدسات برای انحراف افکار جهانیان از مسائل اصلی در منطقه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجة‌الاسلام علی گندمی" در گفتگویی با محکوم کردن اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر اکرم گفت: استکبار جهانی برای سرپوش نهادن بر جنایات بی‌شمار علیه امت اسلام هرازگاهی با توطئه و اقدامی جدید به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی است.

وی ادامه داد: جنایات زیادی در سطح جهان به خصوص در خاورمیانه علیه مردم مسلمان در برخی کشورها در ابعاد مختلف انجام می‌شود که برای پوشاندن گذاشتن بر آنها این نشریه اقدام موهن را علیه پیامبر اکرم (ص) برنامه‌ریزی کرد.

این مسول اظهار کرد: توطئه‌های استکبار جهانی برای تضعیف دین و مقدسات به انحاء مختلف و اشکال جدید مطرح می‌شود که باید امت اسلام خط توطئه را دقیق بشاسند و در برابر آنها ایستادگی کند.

به گفته گندمی، بصیرت امت اسلام و همدلی همگان در سایر ایستادگی بر اصول و ارزش‌ها و پافشاری در حمایت از مقدسات، موجب شکست اهداف غرب و دشمنان مسلمین است .

وی تصریح کرد: راه عزت امت اسلام و مسلمین در سایه ایستادگی و تکیه به معنویت با همدلی است و بدون شک دشمنان چشم دیدن آن را ندارند.       

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس یازدهم شهریور ماه جاری در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهنی را از  پیامبر اکرم(ص)  بازنشر کرد که این اقدم با واکنش مسلمانان در کشورهای مختلف روبرو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز