دردوازدهمین شنبه های جهادی مدیریت شهری ؛

زیرگذر ولیعصر(عج) در کلانشهر کرج به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۸:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۷۶۲۳
زیرگذر ولیعصر(عج) در کلانشهر کرج به بهره برداری رسید
در دوازدهمین شنبه های جهادی مدیریت شهری کرج پروژه زیرگذر ولیعصر(عج) با هدف تسهیل تردد وکاهش ترافیک شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، آیین افتتاح این پروژه شهری عصر روز شنبه با حضور مسئولان شهری واستانی وجمعی از شهروندان برگزارشد.

شهردار کرج در آیین افتتاح پروژه زیرگذر ولیعضر(عج) اظهار کرد: با تمام سختی ها و مشکلات اقتصادی تلاش مجموعه مدیریت شهری ساختن شهری ایمن و آباد برای شهروندان است.

علی کمالی زاده با اشاره به حساسیت های ساختِ این زیرگذر، گفت: این مسیر با رعایت کامل ایمنی برای تردد خودرو ها جهت اتصال جنوب شهر به آزاد راه تهران - قزوین به بهره برداری رسید.

به گفته وی؛ از جمله حساسیت های این پروژه وجود آبهای زیر زمینی، هدایت آبهای سطحی و قرار داشتن پروژه در جوار راه آهن و همچنین رفع انحراف ترافیک بود که با همت مسئولین شهرداری کرج مرتفع شد.

 این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۹۱ به دلیل عدم توجه به همه زوایای آن متوقف شده بود، افزود: با تصمیم کارشناسی مسئولین و نیاز منطقه احداث آن مجددا در سال ۹۵ آغاز شد.

وی هدف از احداث این زیر گذر را ایجاد کریدور موازی با بلوار ارم و اتصال جنوب شهر به آزاد راه تهران - قزوین عنوان کرد.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه ترافیک در محله های حسین آباد، اکبر آباد و آق تپه معضلاتی را برای این اهالی ایجاد کرده بود، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پروژه بتوان ساکنین این محدوده را از بُن بست و فضای  بی دفاع شهری و معضلات پیش رو، خلاص کرد.

عضو شورای شهر کرج نیز در این مراسم گفت: یکی از معضلات کرج دسترسی آسان به جنوب شهر است که افتتاح زیرگذر ولیعصر (عج) کمک زیادی به بهبود آن می کند.

مهدی حاجی قاسمی بیان کرد: پروژه زیرگذر ولیعصر جزو یکی از مطالبه های جدی ساکنین این منطقه بود که به حمد الهی در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه تلاش اعضای شورای پنجم کاهش مشکلات ترافیکی است، تصریح کرد: با بهره برداری از کنارگذر مهرشهر دسترسی ها به نقاط مختلف این کلانشهر راحت تر از گذشته خواهد شد.

دبیر دوم شورای شهر کرج به پروژه زیرگذر ولیعصر  اشاره کرد و افزود: عملیات احداث این پروژه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج آغاز شده بود و چندین سال به خاطر تملک و معارضین رها شده بود که عزم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باعث تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه شد.

حاجی قاسمی عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه در این راستا دسترسی به آزاد راه تهران کرج ، کرج - قزوین میسر و تسهیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از ظرفیت های مغفول مانده استان عدم دسترسی مناسب به فرودگاه پیام به عنوان یک فرودگاه بین المللی در محدوده شهر کرج است که با افتتاح کنارگذر مهرشهر این دسترسی تسهیل می شود.

حاجی قاسمی ادامه داد: نیاز است سایر دستگاه ها بیش از پیش برای راه اندازی این پروژه با مدیریت شهری کرج مشارکت کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج دیگر سخنان مراسم بهره برداری از زیرگذر ولیعصر (عج) بود وگفت: پروژه زیرگذر ولیعصر موانع زیادی داشت که با پیگیری های اعضای شورای پنجم و شهردار کرج به سرانجام رسید .

عسگر نصیری افزود: مناطق سه و چهار در پیشرفت پروژه ولیعصر همکاری های خوبی داشتند و با افتتاح این  پروژه تردد شهروندان تسهیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز