فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد:

کشف ۵۰ میلیارد کالای قاچاق در کرج

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۷۶۶۰
کشف ۵۰ میلیارد کالای قاچاق در کرج
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 25 هزارو 585 کیلوگرم برنج و سایر کالاهای اساسی به ارزش 50 میلیارد ریال از یک انبار در محمدشهرکرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کالای اساسی قاچاق در یک انبار در منطقه محمدشهر شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از انبار مذکور 25 هزار و 585 کیلوگرم انواع لوازم مصرفی مردم اعم از برنج، عدس، ذرت، قندوچای، روغن آفتابگردان، پوشک بچه و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده بیش از 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز خاطرنشان کرد: پلیس اقتصادی با رصد دائم انبار شرکت ها و کارخانه های استان، با افرادی که با سوء استفاده از موقعیت قصد ضربه زدن به معیشت مردم را دارند، برابر قانون برخورد می کند.

 

نظر شما