فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع):

باید برای حل مشکلات جزئی‌نگر بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۷۷۷۲
باید برای حل مشکلات جزئی‌نگر بود
فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) بر نقش اراده جمعی در حل مشکلات پیچیده تاکید و بیان کرد: معتقدیم هیچ مشکلی نیست که راه‌حلی نداشته باشد و فقط باید آن را باور کرد و عزم و اراده جدی برای حلش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری در نشستی با مسوولان اقتصادی خراسان رضوی در محل استانداری افزود: نباید اجازه دارد مردم در تامین مایحتاج روزانه خود از بازار دچار مشکل شوند و لازم است در این زمینه تدابیر ویژه‌ای اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: سپاه برای حل مشکلات و کمک به مسئولان استانی و فرمانداران در شهرستانها وارد عمل شده است. اگر موضوعات شهرستانی در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعتی یا موارد دیگر حل نشد باید بلافاصله برای طرح در ستاد تسهیل یا ستاد تدابیر ویژه اقتصادی به مرکز استان ارجاع شود و اگر حل آن مشکل در اختیار مسئولان استانی نبود باید به سرعت به مرکز کشور ارسال شده تا حل آن را مطالبه کرد.

فرمانده سپام امام رضا(ع) گفت: ستاد تدابیر ویژه اقتصادی که فقط مختص خراسان رضوی در کشور است، فرصتی ویژه برای حل مشکلات اقتصادی استان است.

وی افزود: باید مساله‌محور حرکت کرد و برای حل مشکل جزئی‌نگر بود. باید در همه عرصه‌ها مسایل تجزیه و تحلیل شوند تا راه‌حلهای مختلف برای آن یافت شود.

 

نظر شما