نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

پویش" آماده باش" فرصتی برای معرفی ورزش های دیده نشده بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۷۷۷۵
پویش آماده باش فرصتی برای معرفی ورزش های دیده نشده بود
نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفتَ: پویش ملی آماده باش زمینه ای را مهیا کرد تا رشته های کمتر شناخته شده فرصت دیده شدن و معرفی به مردم را پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، معصومه افشار اظهار کرد: با آغاز پویش آماده باش کمیته های مختلف زیر مجموعه این هیئت براساس یک خط مشی مشخص و درقالب شیوه نامه ابلاغی فدراسیون موفق به اجرای برنامه های مختلفی در بستر فضای مجازی وسطح پارک ها شدند.

وی افزود: برگزاری مسابقات استانی و ملی،همایش های همگانی، ارائه آموزش های ورزشی و نشست های آنلاین ودر نهایت برگزاری وبینار از جمله اقداماتی بود که توسط کمیته ها وشهرستان های استان البرز به اجرا درآمد.

افشار افزایش شناخت مردم نسبت به رشته های ورزشی تحت پوشش هیئت ورزش های همگانی را یکی از مهمترین دستاوردهای پویش آماده باش به خصوص در البرز عنوان کرد و گفت:برخی از رشته های ورزشی که پیش از این فرصت دیده شدن را نداشتند در شرایط کنونی از طریق فضای مجازی وبه شکل ساده به مردم در خانه آموزش داده شد و علاقمندان واستعدادهای بیشماری از دل آن بیرون آمد.

نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید براینکه همه این همراهی مردم در شرایط سخت اقتصادی و ایام کرونا رقم خورده است گفت: اینکه توانسته ایم در طول برگزاری پویش تا حد توان نشاط وشادابی را به کانون خانواده ها ببریم خود یک ثمره ارزشمند است و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

وی از عادی شدن فعالیت ورزش های صبحگاهی در پارک های سطح شهر خبرداد و گفت: خوشبختانه در شرایطی که فعالیت باشگاه های سرپوشیده با محدودیت هایی روبرو است و بخشی از مردم نگرانی هایی دارند روند برگزاری همایش های ورزشی و ورزش های گروهی با رعایت کامل پروتکل ها در فضای آزاد پارک های سطح استان مهیا شده و خوشحالم که عنوان کنم این بخش به شکل عادی خودبازگشته است.

وی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری کرج ودیگر شهرهای استان همراهی خوبی با ما در اجرای برنامه ها به خصوص در قالب پویش آماده باش داشته اند گفت: پیشنهاد من به فدراسیون ورزش های همگانی این است که پویش آماده باش محدود به یک دوره زمانی خاص نباشد و با یک برنامه ریزی مدون تر بتوان آن را در طول سال اجرا کرد.

 

نظر شما