گلساپوش یزد به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی راه یافت

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۷۸۶۰
گلساپوش یزد به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی راه یافت
تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد شنبه شب با نتیجه چهار بر صفر بر تیم شهرداری بندرعباس غلبه کرد و به همراه موج سواران ساحل نوشهر به مرحله پایانی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌‎های کشور راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این مسابقه در  چارچوب دور دوم گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با توجه به شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران در مجموعه ورزشی سلمان محله محمود آباد یزد برگزار شد.

مرحله دوم مسابقات گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد ، شهرداری بندرعباس، موج سواران ساحل نوشهر و ملوان بندر گناوه بوشهر به مدت چهار روز در یزد پیگیری شد.

این مسابقات زیر نظر فدراسیون به صورت دوره‌ای و مجتمع برگزار شد و در پایان تیم‌های گلساپوش ( میزبان) و نوشهر به ترتیب با سه و ۲ برد و کسب مقام‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

مرحله پایایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم برتر ۲ گروه برگزار می‌شود که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

تیم گلساپوش یزد سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کرده است. 

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی در این رقابت ها قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز