مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۷۸۹۹
نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود
مدیرکل استان یزد گفت: به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی پیش‌بینی شده که با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "منصور زارع" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: این نمایشگاه به پاس چهل سال ایستادگی ملت قهرمان در برابر هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمنان از ۳۱ شهریورماه امسال در بازارچه خدمت شهرداری در میدان امام رضا (ع) ، ابتدای بلوار صابر یزدی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه در قالب غرفه‌های مختلف آخرین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و، تولیدی و اقتصادی در معرض دید مردم قرار می‌گیرد تا  بیش از گذشته در جریان برکات نظام اسلامی قرار گیرند.

این مسوول اظهار کرد: برای برپایی نمایشگاه تاکنون جلسه‌های متعددی با حضور مسوولان و تشکل‌های مردمی برگزار شده و تمامی تمهیدات لازم برای انجام آن که نقش مهمی به خصوص برای جوانان در تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گرفته است.  

زارع تاکید کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد  خوبی در سطح استان پیش‌بینی شده که امسال نسبت به گذشته به خاطر کرونا متفاوت است و اکثر فعالیت‌ها با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی پیش‌بینی شده است.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز