معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

قرار گرفتن کردستان در آستانه تشدید اپیدمی کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۷۹۱۱
قرار گرفتن کردستان در آستانه تشدید اپیدمی کرونا
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نسبت به قرارگیری این استان در آستانه موج جدیدی از اپیدمی و همه‌گیری بیماری کرونا در هفته‌های آینده هشدار داد و گفت: احتمال هجوم گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن مجدد کردستان پیش‌بینی ‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، دکتر ابراهیم قادری اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد افزایش موارد بستری در استان کردستان بودیم و به نظر می‌رسد فعالیت ویروس کرونا درحال افزایش است.

وی اعلام  کرد: این مسأله می‌تواند ناشی از افزایش مهمانی‌ها، مسافرت‌ها و کاهش استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله فیزیکی و عدم رعایت اصول بهداشتی توسط افراد مبتلا و دارای علائم باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه کردستان افزود: در صورتی که رعایت دستورات بهداشتی به صورت سریع در شهرستان‌ها افزایش نیابد، در هفته‌های آینده با مشکل روبرو خواهیم شد. 

دکتر قادری تاکید کرد: افزایش گردش ویروس و فعالیت آن در آستانه پاییز بسیار خطرناک است و باید به‌ سرعت از گردش ویروس با رعایت اصول بهداشتی کاسته شود. 

 وی تصریح کرد: افراد دارای علائم باید خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استفاده از ماسک و شستن دست‌ها با آب و صابون، تماس خود با دیگر افراد را تا بهبودی کامل به صفر برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز