معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

رهایی از دام اعتیاد و بهبودی ۲۱۶ نفر با حمایت کمیته امداد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۵:۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۸۱۲۰
رهایی از دام اعتیاد و بهبودی ۲۱۶ نفر با حمایت کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی و ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان به اعتیاد، بلای خانمان‌سوزی که گریبانگیر برخی خانواده‌ها شده است، اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در کنار سایر برنامه‌های حمایتی، راهبرد مدونی برای دور کردن خانواده‌های تحت حمایت از اعتیاد دارد.

تقوی با بیان اینکه مشاوره‌های فردی و گروهی برای مددجویان در طی سال در سرفصل‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار گرفته‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در ادامه به بهره‌گیری از مشاورین این نهاد و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از مشکلات ایجاد شده اشاره کرد و گفت: مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی وحمایت های ویژه این نهاد، ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز