انهدام باند سارقان منزل با ۲۱ فقره سرقت در ساوجبلاغ

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۸۱۵۱
انهدام باند سارقان منزل با ۲۱ فقره سرقت در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی و انهدام باند سارقان منزل و کشف 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در گروه های 3 و 4 نفره در ساعات پایانی شب پس از اطمینان از نبودن صاحب خانه با روش های مختلف وارد منزل شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش مانند طلا ونقره، وجه نقد و لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیک می کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل های وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح حوزه را در این پرونده یافته و پس از شناسایی مخفیگاه او با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت منزل با همکاری 3 نفر از همدستانش در سطح شهرستان های ساوجبلاغ ونظرآباد اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که همدستان متهم نیز در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند، اذعان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی دستگاه لپ تاپ و گوشی تلفن همراه، ساعت مچی و بدلیجات سرقتی کشف شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی 5 نفر از مالخران که اقدام به خرید طلا و اموال مسروقه از سارقان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز