در نمایشگاه دفاع مقدس امسال، رسانه ها نقش پررنگی دارند

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۸۲۹۷
در نمایشگاه دفاع مقدس امسال، رسانه ها نقش پررنگی دارند
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ویژگی خاص نمایشگاه امسال را وجهه رسانه ای بودن آن دانست و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا، نمی توانیم نمایشگاه را همانند سال های قبل برگزار کنیم و به نوعی باید این آوردگاه را به خانه های مردم ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی محمودی نخستین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، رسانه های خراسان رضوی و مدیران رسانه ها پیرامون برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با بیان این که باید در راستای پیام شهدا در این زمینه گام برداریم، افزود: در همین راستا خانه مطبوعات استان با یاری جستن از خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازتاب گسترده ای را از این رخداد بزرگ فرهنگی خواهد داشت.

وی با اشاره به به برنامه های ویژه ای که در دوره جدید مدیریت خانه مطبوعات و رسانه های  استان تدارک دیده شده است، ادامه داد: رسانه ها در ماه های اخیر با چالش های اقتصادی شدیدی به واسطه کرونا و مباحث اقتصاد کلان مواجهه شده اند و باید با هم افزایی و همدلی بتوانیم مشکلات پیش روی خبرنگاران را حل کنیم.

قاسم فرودی، مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه دفع مقدس خراسان رضوی نیز با اشاره به ایجاد کارگروه های مختلف رسانه ای از آماده سازی فضا برای استقرار خبرنگاران در این نمایشگاه خبر داد.

غلامرضا بنی اسدی، خبرنگار و پیشکسوت رسانه نیز در این نشست گفت: نیاز است به نقش بانوانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و مادر فرزندان شهید هستند و یا بانوان شهیده، توجه شود.

 

نظر شما