معاون استانداری یزد:

برای جهش تولید موانع واحدهای صنعتی رفع شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۸۴۶۲
برای جهش تولید موانع واحدهای صنعتی رفع شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: برای جهش تولید و رونق بیشتر فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید مسوولان امر موانع را بررسی و برای رفع آنها با هم‌افزایی یکدیگر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مهریز افزود: پیگیری مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران باید در اولویت کار مسوولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: شنیدن مسائل و مشکلات بخش‌خصوصی و فعالان تولید و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع آنها از جمله وظایفی است که در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید باید به ظور جدی پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

این مسوول با اشاره به نقش مهم مهریز در حوزه کارآفرینی در استان تصریح کرد: عمده مسائل و مشکلات موجود برای صنایع در حوزه بانک، منابع طبیعی، برق، محیط زیست و راه و شهرسازی است .

عظیمی یادآور شد: برای تامین مطالبات و کمک به تولید و اشتغال باید با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همراهی بانک‌ها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اقدام لازم در شهرستان به عمل آید .

همچنین فرماندار مهریز گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع  از جمله وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و به همین منظور رونق و افزایش اشتغال را جزو برنامه‌های دارای اولویت‌ منطقه  قرار داده ایم.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی که ظرفیت‌ اشتغال خوبی دارد باید در اولویت رسیدگی باشد که با همکاری بانک‌ها و پیگیری فعالان این عرصه اقدام لازم صورت می‌گیرد .

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز