شهردار نظرآباد:

مرکز مدیریت پسماند در نظرآباد ایجاد می شود/بودجه احداث فرهنگسرای شهر ناکافی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۸۶۹۸
مرکز مدیریت پسماند در نظرآباد ایجاد می شود/بودجه احداث فرهنگسرای شهر ناکافی است
شهردار نظرآباد ضمن اشاره به آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در این شهر گفت: در صورت همراهی ومساعدت مسئولان استانی مرکز مدیریت و پردازش پسماند در نظرآباد احیاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی عسگری اظهار کرد: ۱۹ هکتار زمین از طریق اداره منابع طبیعی برای ایجاد مرکز جمع آوری و بازیافت نخاله های ساختمانی اختصاص یافته است که درصددیم مرکز مدیریت و پردازش پسماند را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: همچنین مشکلاتی ناشی از وجود مشاغل زمخت در مدخل و ورودی شهر داریم که با توجه و مساعدت مسئولان استان و بازنگری در طرح جامع قابل رفع است.

عسگری به موانع موجود در مسیر اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت:  با توجه به وضعیت بازار، اجرای پروژه های عمرانی شهر نیاز به اختصاص اعتبار  دارد.

وی تصریح کرد: برای نمونه فرهنگسرای شهر در حال احداث است اما با توجه به نوسانات زیاد بازار بودجه ای که برای این پروژه در نظر گرفته بودیم ناکافی است  به همین جهت برای اجرای این پروژه نیازمند اختصاص اعتبار یا سهمیه هستیم.

شهردار نظرآباد با اشاره به روند اجرای طرح سنگ فرش خیابان طالقانی و میدان لاله این شهر گفت: بخش عمده ای از امور مربوط به ایجاد توقفگاه قطار حومه ای در شهر نظرآباد با مساعدت مدیران استان انجام شده و امیدواریم با نگاه ویژه همه مسولان مربوطه به این امر، شاهد بهره مندی مردم نظرآباد از خدمات آن باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز