آخرین آمار بستری شدگان کرونایی استان یزد تا ۲۵ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۸۹۰۷
آخرین آمار بستری شدگان کرونایی استان یزد تا ۲۵ شهریور ۹۹
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد گفت: از زمان شیوع کرونا در استان یزد تاکنون ۹ هزار و ۲۷۵ نفر در بیمارستانهای یزد بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  ابراهیم سلمانی در نشست خبری رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه کرونا از اسفندماه در یزد شیوع پیدا کرد، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون ۲۰ هزار و ۳۹۲ مورد نمونه گیری و ۲۱ هزار و ۳۷۵ سی تی اسکن از بیماران مشکوک انجام شد.

وی افزود: ۹ هزار و ۲۷۵ نفر از این تعداد در بیمارستان بستری شدند و بقیه برای طی دوره درمان و قرنطینه در منزل بستری شدند ضمن اینکه ۵۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

سلمانی در مورد واکسن کرونا و تقاضاهای بسیاری که در این زمینه وجود دارد، گفت: واکسن برای کادر درمان و گروه‌های پرخطر مناسب است و همه نیاز به آن ندارند.

وی تاکید کرد: قرار نیست اگر کسی واکسن زد، دیگر مبتلا به کرونا نشود زیرا میزان تأثیرگذاری واکسن فعلی هنوز اثبات نشده و به نظر می‌رسد این واکسن تا ۶۰ درصد می‌تواند از ابتلاء به کرونا پیشگیری کند.

سلمانی تصریح کرد: بهترین واکسن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است و تا زمانی که ماسک می‌تواند تا ۹۵ درصد از ابتلاء به این بیماری جلوگیری کند، نیازی به واکسن نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز