رئیس فدراسیون تکواندو گفت:

توجه به رده‌های سنی پایه، رمز درخشش تکواندوی ایران

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۹۲۵
توجه به رده‌های سنی پایه، رمز درخشش تکواندوی ایران
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: پرداختن به ورزشکاران گروه سنی پایه یک اصل مهم در دستیابی به موفقیت است و فدراسیون تکواندو این راهبرد را چراغ راه خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان ابراز داشت: توجه به رده‌های سنی پایه و توجه به تقویت پایه‌علمی ورزشکاران از جمله عوامل انتخاب فدراسیون تکواندو ایران به عنوان برترین فدراسیون جهان است.
وی ادامه داد: در سه دوره المپیک کشور ایران تکواندوکاران بهترین نتایج را کسب کردند و دختران از پسران بهتر عمل کردند.
وی بیان کرد: نمایندگان ایران در رده سنی پایه در تکواندو در جهان خوش‌درخشیدند و تنها رشته ای که در ایران به صورت آکادمی و دانشگاهی تدریس می‌شود تکواندو است.
پولادگر اضافه کرد: ۱۱۰ مقاله علمی از فرهیختگان ورزش تکواندو به سمینار بین المللی ارسال شد که نشان از وضعیت خوب ورزش تکواندو در کشور است و به همین دلیل دبیرخانه دایمی برای جمع‌اوری مقالات در فدراسیون تکواندو ایجاد شد.
وی تصریح کرد:کارکردن در شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه است کاری دشوار است، اما با تعامل و همکاری خوب خانواده تکواندو از مشکلات گذر کردیم.
پولادگر اضافه کرد: بخش‌های مختلف به هیات ورزش تکواندو برای پیشرفت و موفقیت کمک کنند، تا جامعه پویا، فعال و چابک در استان سمنان شکل بگیرد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان سمنان از رده سی‌ام خود را به رده سیزدهم کشور در ورزش تکواندو رسانده است و این نشان از ظرفیت استان است و باید تلاش شود ورزشکاران استان سمنان مسیر صعود را ادامه دهند.
رئیس فدراسیون تکواندو به منظور شرکت درمجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان به این استان سفر کرد.
سعید نوروزی عجم با کسب ۱۳ رای از ۱۷ رای ماخذوه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان سمنان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز