رییس هیئت وزنه برداری استان البرز خبرداد:

حضور مقاومت البرز در لیگ برتر وزنه برداری/ فضای تمرینی بانوان در کرج ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۹۰۴۹
حضور مقاومت البرز در لیگ برتر وزنه برداری/ فضای تمرینی بانوان در کرج ایجاد می شود
رییس هیئت وزنه برداری استان البرز از حضور نماینده این استان در فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین عطایی اظهار کرد: تیم وزنه برداری البرز با همراهی باشگاه مقاومت و با بهره گیری از ظرفیت بومی وسرباز در این مسابقات حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات سخت افزاری صورت گرفته برای بهبود شرایط تمرینی گفت: با مساعدت شهرداری کرج سالن شهید بابایی باغستان که مدت ها بود بلااستفاده مانده بود را  برای ایجاد سالن تخصصی وزنه برداری در اختیار گرفته ایم.

عطایی اضافه کرد: همچنین با همکاری سپاه استان دو سالن برای انجام تمرینات وزنه برداری در حال آماده سازی است ضمن آنکه سالن تخصصی بانوان در مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج نیز در دست اقدام تا محدودیت های تمرینی این قشر نیز مرتفع شود.

رییس هیئت وزنه برداری استان البرز البرز را استانی توانمند و غنی در وزنه برداری عنوان کرد وگفت: هدف گذاری هیئت ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه وزنه برداری در تمام نقاط استان البرز است و در همین راستا سالن های تمرینی وزنه برداری در شهرهای استان البرز  به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی استعدادیابی و شناسایی چهره های مستعد و بهره گیری از مربیان مجرب برای آموزش آنها را دیگر هدف این هیئت عنوان کرد وگفت: برنامه ریزی های خوبی شده تا وزنه برداری البرز به جایگاه شایسته خود در کشور دست یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز