آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۶ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۹۴۰۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۶ شهریور ۹۹
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را با تشخیص قطعی کرونا از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی از افزایش آمار مبتلایان و افزایش آمار مرگ و میر بر اثر تشخیص قطعی کرونا خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز گذشته تعداد موارد بستری به بیش از ۳۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه مرگ با کرونا در کمین همه ماست، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را با تشخیص قطعی کرونا از دست داده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۶۵ نفر رسید.

وی به مرگ 9 مدافع خط مقدم سلامت در استان اشاره و بیان کرد: طی هفته‌های اخیر به دنبال بی‌توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا در استان هستیم.

محمدی وضعیت هشت شهرستان استان را به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز عنوان کرد و گفت: شهرستان‌های پاوه، ثلاث باباجانی، دالاهو، سرپل‌ذهاب، سنقر وکلیایی، صحنه، گیلان‌غرب و هرسین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شست‌ و شوی دست‌ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی فعلا به عنوان تنها راه پیشگیری از این بیماری توصیه می‌شود.

 

نظر شما