معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۳
طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران اجرایی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از اجرای طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران خبر داد.

به گزارش برنا، ارژنگ عزیزی در جلسه هماهنگی با تسهیلگران برای اجرای این طرح گفت: مبتدی بودن سرمایه گذاران یکی از موانع مهم کسب و کار بوده که با مشارکت تسهیلگران این مشکل تا حد زیادی رفع می شود.

وی افزود: فعال شدن تسهیلگران به عنوان رابط سرمایه گذاران و دستگاههای اجرایی و بانک ها در سرعت بخشی به بوروکراسی اداری و اخذ مجوز و تسهیلات کارآفرینی با اهمیت است.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به سنتی بودن برخی کسب و کارهای کوچک ، سرمایه گذاران این واحدها اطلاعات زیادی از روند بوروکراسی اداری ندارند که این امر به دلسردی آنان از ادامه کار منجر می شود.

عزیزی اظهار کرد: حضور تسهیلگران مسلط به قوانین و بروکراسی های اداری در سرعت بخشی به روند اجرا موثر بوده و باعث ارتقای رتبه استان در بهبود فضای کسب و کار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان پایلوت در بخش های شهرستان خلخال اجرا می شود، افزود: در صورت موفقیت این طرح در سایر شهرستان های استان نیز اجرایی می شود.

عزیزی گفت: تسهیلگران با شناسایی پتانسیل های منطقه در زمینه تولید و اشتغال می توانند متقاضیان راه اندازی واحدهای کسب و کار را به سمت تولیدات پربازده سوق دهند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح تسهیلگری کسب و کار توسط این نهاد اجرا می شود، از اجرای این طرح در روستاهای شهرستان خلخال خبر داد.

فرهاد سبحانی افزود: تمامی طرح های کسب و کار پیشنهادی در حوزه های کشادرزی، صنعت و گردشگری در این مناطق بررسی و در خصوص تسریع در روند اجرا مشاوره ها و اقدامات تسهیلگری انجام می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلگران این طرح به تمام قوانین حوزه کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی واقف هستند، خواستار همکاری دستگاه های مرتبط در صدور مجوزها شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز