رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج:

فرم درختان آرامستان بهشت محمدی سنندج به منظور تسهیل عبور و مرور هرس می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۷
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: با هدف تسهیل درعبور و مرور زیارت کنندگان اهل قبور و همچنین ایجاد کانال دید عملیات هرس فرم مناسب درختان بهشت محمدی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، مرتضی سنندجی از هرس فرم مناسب درختان آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از شهروندان در سنوات گذشته بر سر مزار متوفیان خود نسبت به کاشت گونه های مختلف از درختان اقدام نموده بودند.

وی گفت: رشد درختان کاشته شده باعث مانع دید و تردد آسان شهروندان و همچنین مخفی شدن قبور شده بود و همین امر باعث نارضایتی شهروندان شده بود.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور در آرامستان بهشت محمدی، بهترین زمان برای پاکسازی و انجام هرس فرم درختان این آرامستان بود.

سنندجی از انجام عملیات هرس فرم مناسب درختان آرامستان بهشت محمدی خبر داد و افزود: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین ایجاد کانال دید مناسب در قطعات مختلف این آرامستان از مهم ترین اهدف اجرای هرس فرم درختان بود.

وی تصریح کرد: درختان و شاخه های خشک درختانی که به  دلایل مختلف دراین آرامستان خشک شده بودند و احتمال سقوط وبروز حوداث را داشتند را هم قطع  وپاکسازی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز