مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

آزادی ۴۰زندانی غیرعمد سمنانی در ۴۰سالگی دفاع‌مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۶۷۲
آزادی ۴۰زندانی غیرعمد سمنانی در ۴۰سالگی دفاع‌مقدس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از آزادی ۴۰ زندانی غیرعمد به بهانه چهل سالگی دفاع مقدس با مشارکت خیرین در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه توسط کارگروه دستگاه های وابسته به دستگاه قضایی در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ سلامی ادامه داد: بخشی از این زندانیان غیرعمد با اخذ رضایت از شاکیان و بخشی با کمک خیرین با پرداخت بدهی آنها آزاد می‌شوند.

وی همچنین از مستندسازی نقش دستگاه های اجرایی استان در دفاع مقدس خبر داد و افزود: قرار است که هر کدام از دستگاه های اجرایی استان نقش خود و نیروهای خود در دفاع مقدس را مستندسازی و این اسناد به عنوان بخشی از اسناد تاریخی در پارک موزه دفاع مقدس استان نگهداری شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از تدوین سه عنوان کتاب در حوزه اسنادی و تاریخ شفاهی دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب"مدرسه قلعه شاهرود به روایت اسناد" که از موثرین در دوره هشت ساله دفاع مقدس بوده و کتاب"مثل همه سروها" خاطرات جانباز سرافراز اسماعیل سیادتی از جمله این کتاب‌ها است که در هفته دفاع مقدس رونمایی می شوند.

وی با اشاره به خطرات ناشی از شیوع کروناویروس از برگزاری برنامه های متعددی در فضای مجازی با محتوای دفاع مقدس خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه های مجازی دفاع مقدس، بازدید مجازی از پارک موزه سمنان، اجرای برنامه هایی از طریق سامانه شاد برای دانش آموزان استان، مخسابقات کتابخوانی، جشنواره های فرهنگی و هنری، جشنواره تولیدات فضای مجازی تحت عنوان "سرو سرب" تولید اپلیکیشن مجاوران خورشید و..از دیگر برنامه های این بخش است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز