مدیر مجموعه ورزشی انقلاب کرج:

چمن ورزشگاه انقلاب جزء ۳ چمن با کیفیت ایران است/ مشکل نور ورزشگاه برطرف شده است

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۰۹۹۰
چمن ورزشگاه انقلاب جزء ۳ چمن با کیفیت ایران است/ مشکل نور ورزشگاه برطرف شده است
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب کرج در خصوص آخرین وضعیت این ورزشگاه پیش از آغاز رقابت های لیگ یک فوتبال کشور گفت: خوشبختانه ورزشگاه انقلاب در شرایط مطلوبی بسر می برد و چمن این مجموعه جزء 3 چمن برتر ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا جمالی اظهار کرد: بنده به شخصه ورزشگاه های مدرن ایران را از نزدیک دیده ام اما طبق نظر بازیکنان، مربیان و کارشناسان درحال حاضر چمن ورزشگاه انقلاب جزء 3 چمن برتر کشور است.

وی با بیان اینکه همه چیز آماده شروع مسابقات لیگ یک است عنوان کرد: سال گذشته رقابت های دو تیم گل ریحان و شهدای رزکان در لیگ یک و دو بدون کمترین مشکل برگزار شد و امسال نیز همه چیز جهت پذیرایی از تیم های لیگ یکی آماده است.

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب کرج با اشاره به قطعی برق دیدار گل ریحان و استقلال در جام حذفی کشور کفت: بروز این خلل زیبنده استان البرز نبود اما در حقیقت قطعی برق در تمام ورزشگاه های دنیا ممکن است اتفاق بیافتد.

جمالی تصریح کرد: مشکلات فنی برطرف شده و گل ریحان امسال باخیال راحت می تواند دیدارهای زیر نور خود را برگزار کند همانطور که چند دیدار پایانی فصل گذشته خود را بدون کمترین مشکل در زیر نور ورزشگاه انقلاب برگزار کرده بود.

وی در پایان گفت: بدون شک ورزشگاه انقلاب قابلیت برگزاری دیدارهای ملی را نیز دارد، این مجموعه در گذشته هم با پیشنهاد کیروش میزبان بازی های تیم ملی با اندونزی، موزامبیک و آنگولا بوده است.

 

نظر شما