با هدف تقویت نقش ورزش همگانی برای مقابله با کرونا

پویش سراسری آماده باش ورزشهای همگانی در پارس آباد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۱
پویش سراسری آماده باش ورزشهای همگانی در پارس آباد برگزار شد
پویش سراسری آماده باش با هدف تقویت نقش ورزش همگانی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

به گزارش برنا،محبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد گفت: پویش سراسری آماده باش با هدف تقویت نقش ورزش همگانی برای مقابله با ویروس کرونا یکی از طرح‌های بزرگ فدراسیون ورزش‌های همگانی درسطح کشور است که در شهرستان پارس آباد نیز برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد بر نقش کمیته‌های ورزش همگانی در افزایش سهم ورزش در سبد خانوار تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود در شرایط عادی و در وضعیت شیوع بیماری کرونا ورزش بالاخص ورزش همگانی جایگاه مهم و اصلی را در خانواده داشته باشد.
محبی با اشاره به تاثیر ورزش بر سلامتی شهروندان، اظهار داشت: افزایش سطح فعالیت بدنی موجب ارتقای نشاط و شادابی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و نقش تاثیرگذاری بر پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها از جمله ویروس کرونا دارد.
محبی ضمن تاکید بر توسعه ورزش همگانی افزود: در راستای افزایش سلامت شهروندان به خصوص در ایام مقابله با ویروس کرونا پویش سراسری ورزشهای همگانی در رشته های مختلف از جمله دارت ،روپایی،طناب زنی ،طناب کشی ،ورزش صبحگاهی،عصرگاهی و...... با شرکت جمع کثیری از مردم ورزش دوست شهرستان در حال برگزاری است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز