کمالی، هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل خبر داد

مسابقات آزاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۸
مسابقات آزاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود
کمالی، هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل از برگزاری مسابقات آزاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش برنا،بهنتم کمالی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: مسابقات آزاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های ریکرو و کمان سنتی در سطح شهرستان اردبیل برگزارمی شود.

کمالی افزود: مسابقات در رشته های ریکرو و کمان سنتی در مسافت ۱۸ متر با فیس ۱۸ متر برای هر دو رشته با رعایت فاصله اجتماعی و بصورت 3 تیر برگزار خواهد شد.
رئیس هیات تیر اندازی با کمان استان اضافه کرد: مسابقه در روز چهارشنبه ۲ مهر از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱:۳۰ برای بانوان و از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ بعد از ظهر برای آقایان در مجموعه ورزشی رضازاده برگزار خواهد شد. ورزشکاران موظف هستند راس ساعت تعیین شده در سالن مربوطه حضور داشته باشند.
وی در خصوص شرایط مسابقه تصریح کرد: مسابقات به صورت یک راند کوالی و حذفی برگزار می گردد ورزشکاران محترم از آوردن همراه جداً خودداری کنند. از ورود همراه به محوطه جلوگیری خواهد شد. داشتن پوشش مناسب برای این رشته الزامی می باشد. داشتن بیمه ورزشی الزامی می باشد. همه ورزشکاران، داوران و عوامل اجرایی بایستی ماسک و اسپری ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند.
به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز اهدا خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و ثبت نام تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه با ایدی درج شده در فراخوان در ارتباط باشند. مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.
کماندارانی که ثبت نام نکرده باشند به هیچ وجه شرکت داده نخواهد شد.

 

نظر شما