تعیین تکلیف ۱۲۳ پرونده راکد در هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرکهای صنعتی استان

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۲۳۴۵
تعیین تکلیف ۱۲۳ پرونده راکد در هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرکهای صنعتی استان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از رسیدگی به 123 پرونده در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شهرکهای صنعتی استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا شجاعی گفت : به منظور رسیدگی و داوری پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده‌اند، جلسه حل اختلاف و رسیدگی به این پرونده‌ها با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین برگزار شد.

 شجاعی با اشاره به آزاد سازی اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان داشت : در راستای فعال‌سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در سه روز متوالی این جلسات 123 پرونده حقوقی با متراژ تقریبی 15 هکتار  رسیدگی شد.

وی افزود: در راستای جذب سرمایه‌گذاران واقعی صنعت و در سال جهش تولید ، پس از تعیین تکلیف حقوقی و طی مراحل مربوطه اراضی مطروحه به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ، خاطرنشان کرد : این جلسات به منظور پیگیری و بررسی حقوقی قراردادها تشکیل شده و با متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز و پایانکار اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های خریـداری شـده را راکـد نگه دارند طبق دستورالعمل شهرکهای صنعتی کشور در جلسه داوری و حل اختلاف تعیین تکلیف می گردند .

وی تصریح کرد: با سیاست‌های دولت و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مانند سال گذشته به‌استان‌ها ابلاغ شده تا برای حمایت واحدهای صنعتی و تولیدی همه مشوق‌ها لحاظ و صنعتگران از آنها استفاده کنند وسعی شده به چرخه صنعت و تولید استان کمک شود تا به این طریق بتوان زمینه اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذاران به استان را فراهم کرد.

 

نظر شما