معرفی ۳۰۰ هنرمند شهید استان در نمایشگاه دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۲۸۵۲
معرفی ۳۰۰ هنرمند شهید استان در نمایشگاه دفاع مقدس
فرمانده پایگاه بسیج شهید بابایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ هنرمند شهید استان که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب فدا کردند در غرفه این اداره کل در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یوسف امینی افزود: معرفی این شهدا در قالب عکس و نمایه‌ای از زندگینامه آنان در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ نمونه از مکتوبات ناشران و نویسندگان خراسان رضوی درباره هشت سال دفاع مقدس نیز در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نمایشگاه مشهد به نمایش درآمده است.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: معرفی تولیدات هنری جشنواره "رهاورد سرزمین نور" و معرفی آثار منتخب جشنواره سینمایی "کهربا" که در سالهای گذشته در استان با موضوع دفاع مقدس برگزار شده است بخشی از آثار به نمایش درآمده در غرفه این نهاد را شامل می‌شود.

امینی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه مجازی "۴۰ عکس، ۴۰ خاطره" از عکسها و خاطرات شهدای خراسان رضوی در دفاع مقدس هم در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نمایش درآمده است.

وی برگزاری "شبهای شعر دفاع مقدس"، نمایشگاه هنرهای نمایشی پایداری، شبهای خاطره و روایتگری دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی ویژه وصیتنامه سردار سلیمانی را از برنامه‌هایی برشمرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز