به مناسبت هفته دفاع مقدس:

از رزمندگان و خانواده معظم شهدای اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۳۱۱۹
از رزمندگان و خانواده معظم شهدای اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی آیینی با حضور سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، از رزمندگان و خانواده معظم شهداء اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی آیینی با حضور سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار  و ارزش های دفاع مقدس در استان سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از روسای هیات های ورزشی از رزمندگان و خانواده معظم شهداء اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تجلیل شد.
مصطفی مرادی در این آیین گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی از سوی جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان برای هفته دفاع مقدس در استان برنامه ریزی شده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در آیین تجلیل و تکریم از رزمندگان و خانواده معظم شهدا افزود : بیش از ۵ المان شهدای ورزشکار استان در سمنان رونمایی شده که در سطح کشوری کاری کم نظیری است.
مصطفی مرادی در خصوص اهمیت و ارزش دفاع مقدس گفت: به قول شهید سلیمانی دفاع مقدس قطعه ای از بهشت بود و دفاع مقدس برای ملت ایران برکات و پیشرفت هایی را به ارمغان آورد.
وی افزود: با دلاور مردی ها و رشادت جوانان مومن انقلابی و به بهای خون شهدا بسیاری از نقاط تاریک کشور از بین رفت.
وی در انتها تصریح کرد: بیش از ۳۰ نفر از خانواده شهداء و ایثارگر در ادارات ورزش و جوانان استان سمنان  به فعالیت مشغول هستند و با پیگیری های صورت گرفته ۳ المان شهدای ورزشکار در کنگره شهدا استان سمنان رونمایی شده است.
خبرنگار: آسیه طباطبایی

 400097500992_44079

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز