بازدید از محور سنندج به همدان:

آغاز طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰۷
آغاز طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان
همزمان با سومین از روز از هفته دفاع مقدس، طرح ساماندهی ورودی محور سنندج - همدان(بلوار ابن‌سینا) عصر چهارشنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، این پروژه در قالب تعریض محور سنندج - همدان و از میدان محمدی این شهر تا پلیس راه به طول یک هزار و ۷۰۰ متر انجام می‌شود و برای اجرای آن در فاز اول ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار کردستان در این آیین ضمن تقدیر از شورای شهر و تعامل با شهرداری در راستای اجرای طرح‌های عمرانی سنندج، اظهار داشت: ورودی هر شهر نماد آن شهر محسوب می‌شود و باید از نظم و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

بهمن مرادنیا اضافه کرد: خروجی سنندج به سمت همدان که ارتباط اصلی مرکز استان با مناطق مرکزی کشور است، وضعیت نامنظم و نامناسبی داشته و دارای مشکلات ترافیکی بوده و باید ساماندهی شود.

وی بر تلاش شهرداری برای زیباسازی ورودی‌های سنندج تاکید کرد و گفت: به طور قطع با تلاش دستگاه‌های مختلف و همراهی آنان با شهرداری، شاهد شهری زیبا و ورودی‌های مناسب و در خور شان مردم سنندج خواهیم بود.

خروجی سنندج به همدان حیاتی است

شهردار سنندج نیز در این آیین با بیان اینکه خروجی سنندج به سمت همدان، محور کلیدی و حیاتی است، افزود: این محور از لحاظ بصری مشکلاتی داشته و مناسب نیست، بنابراین تصمیم گرفته شد با استفاده از منابع دولتی و داخلی در بازه زمانی کوتاه آن را ساماندهی کنیم.

حشمت‌الله صیدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تعریض میدان محمدی تا پلیس راه سنندج - همدان، اضافه کرد: در این طرح ۱۲ هزار مترمربع تعریض صورت می‌گیرد، ضمن اینکه از پلیس راه به سمت دوراهی روستای خیاره درختکاری خواهد شد و ۴۵۰ حفاری برای غرس نهال در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیما و منظر شهرداری نیز کار جداره‌سازی را در میدان محمدی تا پلیس راه همدان انجام خواهد داد، یادآور شد: پیش‌بینی شده در این مسیر میدانی بیضی شکل و با قطر ۵۲۰ متر ایجاد شود تا ورودی و خروجی ناحیه منفصل شهری نایسر نیز ساماندهی یابد.

دستفروشان در ورودی شهر باید ساماندهی شوند

عضو شورای شهر سنندج، ورودی سنندج به سمت همدان و دیگر ورودی‌های شهر را نامناسب عنوان کرد و گفت: ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها با شهرداری باعث شده فرصت‌های اساسی برای ساماندهی شهر از دست برود و از توسعه شهر ممانعت شود.

غریب سجادی بر لزوم ساماندهی و جمع‌آوری دستفروشان در ورودی‌های شهر سنندج تاکید کرد و افزود: در ناحیه منفصل شهری نایسر مشکلات زیادی وجود دارد و می‌طلبد همه دستگاه‌ها شهرداری را برای ساماندهی این منطقه یاری دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز