در دیدار با فرماندار پارس اباد

ابراز شگفتی مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی کشور از ظرفیت های گردشگری شهرستان پارس آباد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۳۵۹۳
ابراز شگفتی مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی کشور از ظرفیت های گردشگری شهرستان پارس آباد
امامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور گفت: آماده استقبال از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهرستان پارس‌آباد هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مهندس امامی فرماندار شهرستان پارس‌آباد در نشست با نیکزاد فرد مدیرعامل شرکت  ایرانگردی و جهانگردی کشور ضمن قدردانی از توجه ویژه این سازمان به ظرفیت های منحصر به فرد شهرستان پارس آباد از آمادگی برای استقبال همه جانبه از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهرستان پارس آباد خبر داد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه شهرستان پارس آباد نگین گمشده گردشگری شمال غرب کشور می باشد، گفت: آب و هوای معتدل و چهار فصل و سرسبزی مزارع و طبیعت زیبایی حاشیه رود ارس و دریاچه شهرک مغان و تالابهای موجود، جاذبه فوق ‌العاده‌ای برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در این حوزه می باشد.

نیکزاد فرد مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی ضمن اعلام آمادگی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان در سطح ملی از تامین زیرساخت های گردشگری و سرویس های بهداشتی بین راهی برای شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص احداث هزار سرویس بهداشتی بین‌راهی ویژه گردشگران در سطح کشور گفت: ۱۰ طرح احداثی سرویس  بین راهی برای استان اردبیل خواهد بود.

نیکزاد فرد ضمن ابراز شگفتی از وجود ظرفیت های عظیم جذب گردشگر در شهرستان پارس آباد گفت: اگر این ظرفیت ها برای سرمایه گذاران کشوری به شایستگی معرفی و زمینه فراهم گردد انقلاب بزرگی در صنعت گردشگری شمال غرب کشور اتفاق خواهد افتاد و ثمرات اقتصادی و اشتغال زایی آن در سطح ملی قابل لمس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی در حاشیه بازدید از دریاچه و جزیره آن همچنین جنگل های اطراف این دریاچه و ۴۰ پله و سوئیت های شهرک کشت و صنعت مغان افزود: زمینه سرمایه گذاری های متعدد در این مکان بسیار محتمل بوده و از وزیر محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری برای توجه ویژه به این منطقه گردشگری درخواست خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز