رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد :

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد انقلابی ترین مدیر استان است

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۳۸۱۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد انقلابی ترین مدیر استان است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه خدمات شایسته و شایانی در بحث امور ایثارگران و حمایت از فرزندان شهدا در اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد انقلابی ترین مدیر استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس زارع در مراسم تجلیل از فرزاندان شهید ، ایثارگر و جانباز شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک دوره تاریخی بسیار مهم، فراموش نشدنی و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که این نظام در جنگ هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی بیمه شد و اقتدار و عزت را هم برای مردم انقلابی به ارمغان آورد. 

وی افزود: نباید فداکاری و ایثارگری‌های کسانی که جان خود را در راه ناموس و میهن فدا کرده اند و در جبهه‌های جنگ جانباز شده اند فراموش شود و اکنون که شاهد تحریم‌ها علیه کشورمان هستیم که مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است و عبور با عزت از این مشکلات، تنها با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادتی است که همواره عامل موفقیت انقلاب اسلامی بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه از حمایت های شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از فرزندان شهدا تقدیر و تشکر و تصریح کرد: اقای شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد که خود نیز رزمنده دوران دفاع مقدس و برادر شهید است ، در جذب و اشتغال فرزندان شهید و جانباز پیشگام و بوده و کارهای ارزنده در حمایت و تجلیل از فرزندان و خانواده شهدا داشته است که یکی از انقلابی ترین مدیران استان است. 

حجت الاسلام زارع در ادامه بیان داشت: در محیط کار و ارائه خدمات نیز باید به فرزندان شهدا و جانباز توجه ویژه ای شود و همه حامی این عزیزان باشند.

وی در پایان اضافه کرد: خدمتی که شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و در این دنیا هیچ چیزی نمی‌تواند ارج و منزلت شهدا را جبران کند، زیرا آن‌ها تنها با خدا معامله کردند و فرزندان شهدا در هر کجا که مشغول به کار هستند، باید مبلغان خوبی برای فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز