پیشنهاد اعمال محدودیت های مجدد توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶۱
پیشنهاد اعمال محدودیت های مجدد توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا درباره سرعت انتشار ویروس کرونا گفت: استان آذربایجان‌غربی جزو استان‌هایی است که سرعت انتشار ویروس در آن بالا است و ویروس در آن سریع منتشر می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده افزود: براساس بررسی های انجام یافته پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد بیماران بستری در استان افزایش یابد.

وی درباره مرخصی کادر درمان درگیر با کرونا بیان کرد: پس از موج دوم بیماری کرونا، به پنجاه درصد کادر درمان درگیر با کرونا مرخصی ارائه شد تا همکاران بتوانند برای مدتی استراحت کنند اما پس از ۳ روز با افزایش تعداد بیماران در استان، مجبور به درخواست بازگشت همکاران شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های درگیر کرونا گفت: رفتار ویروس رابطه مستقیمی با رفتار افراد دارد. رفتار ویروس نشان می دهد که هر زمان پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت نکردیم آمار مبتلایان و بستری ها افزایش یافته است.

آقازاده درباره مشارکت بیمارستان ها افزود: تمامی بیمارستان ها باید در مبارزه با کرونا مشارکت کنند و در صورت نیاز از نظر تجهیزات و بخش های مورد نیاز با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی همکاری لازم را انجام دهند.

وی درباره بازگشت محدودیت ها بیان کرد: با توجه به شیوع بالای کووید ۱۹ و آمار فزاینده در استان، پیشنهاد می کنیم که محدودیت هایی به طور مجدد اعمال شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز