مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت:

پرپایی هشت دوره آموزش گردشگری

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۹
پرپایی هشت دوره آموزش گردشگری
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هشت دوره آموزش گردشگری و از جمله دوره آموزشی الزامات کووید19 و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی جمال 6 مهر ماه 1399 با اعلام این خبر افزود: بیشتر این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و ویژه فعالان گردشگری سراسر استان است.

او گفت: این دوره‌های آموزشی شامل قوانین و مقررات گردشگری، زیست بوم شهرستان شاهرود، بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی ویژه مدیران و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان، تغییرات کاربردی در دوره کرونا و پسا کرونا، ملاحظات کووید 19 (رعایت پروتکل‌های بهداشتی) برای تاسیسات گردشگری ویژه واحدهای اقامتی است.

جمال بیان کرد: معرفی ویژگی‌ها و شاخص‌های جذب مخاطب در فضای مجازی ویژه مدیران تاسیسات گردشگری، گردشگری روستایی و تاثیر گردشگری مجازی در دوران پسا کرونا ویژه مدیران تاسیسات گردشگری از دیگر دوره‌های آموزشی ویژه فعالان گردشگری استان است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از وجود 90 اقامتگاه بومگردی در این استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این15 هتل و مهمانسرا، 14 اقامتگاه سنتی، پنج مهمانپذیر، پنج مجتمع گردشگری، 79 خانه مسافر، یک هتل آپارتمان، دو مرکز تفریحی سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، 31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی، 19 سفره خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری در این استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه "جهانگردی و توسعه روستایی" شعار امسال سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) است اضافه کرد: 27 سپتامبر (ششم مهرماه سال‌جاری) به عنوان روز جهانی گردشگری از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نامگذاری شده است. به مدت یک هفته نیز هفته گردشگری در ایران گرامی داشته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز