نماینده خبرگان:

تحریف حقایق انقلاب، توطئه دشمن است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۴۶۸۰
تحریف حقایق انقلاب، توطئه دشمن است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسمی در یزد گفت: یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی در زمان حال تحریف حقایق اصلی نظام است که باید با بصیرت و آگاهی‌بخشی آحاد مردم از آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "آیت‌الله عبدالکریم فرحانی" نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع علما و روحانیون یزد افزود: وارونه  جلوه‌ دادن حوادث مختلف انقلاب در ابعاد مختلف با بهره‌گیری از تمامی امکانات فرهنگی و رسانه‌ها در دستور کار دشمنان نظام اسلامی است .

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری و مقابله با این توطئه استکبارجهانی باید همه مردم، مسوولان و حوزه‌های علمیه هوشیار باشند ادامه داد: روشنگری و تبیین واقعیات درخشان کشور و برکات عظیم انقلاب به مردم در زوایای متعدد موجب شکست توطئه گسترده دشمن در مقوله تحریف است.

نماینده خبرگان رهبری به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ورود مسوولان و فرهیختگان جامعه برای مقابله با این توطئه اشاره کرد و یادآور شد: نقش علما و روحانیون در حوزه‌های علمیه در تحقق منویات معظم‌له بسیار اساسی و راهبردی است که باید جدی وظایف دینی و ملی خود را انجام دهند.

فرحانی بیان کرد: باید مردم به خصوص نسل جوان  را با برنامه‌های مناسب و منطقی در جریان مسایل انقلاب و نظام قرار داد که برای انجام آن یک همت و عزم همگانی نیاز است و بدون شک استکبار همانند گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود متحمل شکست می‌شود.

وی، توجه مردم و مسوولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری و داشتن بینش و روحیه انقلابی را در مسایل مختلف و موضوع تحریف سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان به خصوص آمریکا برشمرد که باید همیشه مدنظر گیرد و استکبار به اهداف خود نمی‌رسد.

نظر شما