به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی:

ادای احترام آتش نشانان سنندجی به مقام شامخ شهدا و تجلیل از مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۷
ادای احترام آتش نشانان سنندجی به مقام شامخ شهدا و تجلیل از مدافعان سلامت
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش نشانان سنندجی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و با حضور در بیمارستان توحید سنندج از زحمات کادر درمانی در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی عنوان کرد: با توجه به اینکه هفتم مهر ماه در تقویم ملی به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده این روز را به تمام آتش نشانان به ویژه آتش نشانان ایثارگر سنندجی تبریک می گوییم.

 سهیل فضل وزیری بیان کرد: براساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده در ایام شیوع ویروس کرونا برنامه هایی  به مناسبت روز آتش نشان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: یکی از این برنامه های روز ملی آتش نشانی و ایمنی غبار روبی و ادای احترام به مقام والای شهیدان در گلزار شهدای آرامستان بهشت محمدی است که به این مناسبت جمعی ازآتش نشانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

وی اعلام کرد: امسال با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا؛ کادر درمان در صف مقدم مقابله با این ویروس قرارداشتند در همین راستا  امروز جمعی از آتش نشانان سنندجی با حضور در بیمارستان توحید سنندج از زحمات کادر درمانی با اهداء گل و لوح تقدیر تجلیل نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: رژه ناوگان آتش نشانی، تجلیل از آتش نشانان نمونه و رونمایی از ماشین آلات جدید سازمان از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده است که به مناسبت هفتم مهر ماه انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز