آخرین و جدیدترین آمارهای کرونایی استان اردبیل تا ۶ مهر ۹۹

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۴۸۶۴
آخرین و جدیدترین آمارهای کرونایی استان اردبیل تا ۶ مهر ۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهرام حبیب زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۰ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده از فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرهای اردبیل، مشگین شهر در وضعیت قرمز، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرهای پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد و تنها شهر کوثر در وضعیت سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: تاکنون متأسفانه ۶۴۲ نفر از هم‌وطنان از استان اردبیل بر اثر ابتلاء به ویروس کوئید ۱۹ فوت کردند که همچنان روزانه آمار فوتی‌ها استمرار دارد، لذا همکاری عموم مردم برای مقابله با این ویروس خطرناک لازم و ضروری است و همچون روزهای اول باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز