آخرین آمارهای کرونایی استان بوشهر تا ۶ مهر ۹۹

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۶
آخرین آمارهای کرونایی استان بوشهر تا ۶ مهر ۹۹
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:با ورود ۶۴ بیمار جدید، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها به ۲۸۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۲ نفر به کرونا قطعی است.

او با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۴۱ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ ترخیص شده‌اند، ادامه داد: اکنون تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۲۸۰ نفر است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه ۳۸ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، عنوان کرد: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۳ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۶ مهر تأیید شد، گفت: دیروز دو آقای ۷۷ ساله باسابقه بیماری قلبی و بامداد امروز زهرا رگبار بانوی شهید مدافع سلامت با ۵۳ سال سن براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست‌دادند.

او بیان کرد: شهید رگبار، مدیر پرستاری سابق مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، هفتمین شهید مدافع سلامت در استان به شمار می‌رود که در راه خدمت به مردم در مبارزه با این ویروس به شهادت رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز